Presentació de la llista Unitat per Castellnou. Foto: UxC
A la sala d'actes de Castellnou de Bages es va presentar el dissabte, 26 de març, la candidatura i la llista d'Unitat per Castellnou de Bages.
Els parlaments va estar realitzats per l'actual regidor d'ERC a l'ajuntament, Francesc Torras, i pel cap de llista que encapçalarà la propera legislatura, Albert Pons.
Francesc Torras va deixar clar que Unitat per Castellnou de Bages és una candidatura unitària on participa la ciutadania que no forma part d'organitzacions polítiques i persones de diferents partits polítics, com ERC, SI, Reagrupament, CUP i ICV, una unitat que dona credibilitat al seu eslògan ARA TOCA UNITAT! La intervenció del Cap de llista Albert Pons va comunicar que UxC no s'ha constituït per anar en contra de cap de les altres opcions polítiques que es poden presentar al municipi, sinó per deixar enrere el passat de baralles entre CiU i el PSC i ajudar a construir una unitat que faci de Castellnou un sol poble per tothom, on la conservació del patrimoni històric, l'entorn natural i les comunicacions siguin les identitats del municipi.
També va presentar la llista amb 9 candidats i candidates i 2 reserves més. La llista està constituïda amb representació d'independents, membres d'ERC, SI, Reagrupament, CUP i ICV.
Pons encapçalarà la llista d'Unitat per Castellnou
Política
La llista electoral està formada per independents i membres d'ERC, CUP, SI, Reagrupament i ICV
ARA A PORTADA
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
Publicat el
27 de març de 2011 a
les 18:22
Et pot interessar
-
Política
L'alcalde de Girona visita Manresa i comparteix experiències i reptes municipals amb Aloy
-
Política
Enric Terencio, candidat del PSC a l'alcaldia de Moià a les eleccions de 2027
-
Política
El FNC disputarà a Aliança Catalana el vot d'extrema dreta a Manresa amb Cristina Solano
-
Política
ERC Bages aplega un centenar llarg de persones a Cardona per reivindicar el treball municipal
-
Política
Junts demana explicacions per una subvenció a la Fundació Sallar pels seus vincles amb l'entramat de la DGAIA
-
Política
Manresa descarta revisar la ubicació dels contenidors propers a façanes
