La Federació XI del PSC ha celebrat aquest dijous a la seva seu de la carretera de Cardona de Manresa un acte electoral amb motiu de les eleccions europees del proper 9 de juny amb la memòria encara posada a les passades eleccions al Parlament on van ser la formació més votada del país.
L'acte ha comptat amb la participació de la candidata a eurodiputada Laura Ballarín, del primer secretari del PSC, Salvador Illa, el de la Federació XI del partit, Cristòfol Gimeno, i del cap local, Anjo Valentí, que han destacat la "importància" d'aquests comicis.
Amb una sala plena de gom a gom, es traspuava optimisme i ganes de repetir resultats electorals. A partir d’aquest acte, els alcaldes, regidors, militants i simpatitzants del PSC faran campanya en mercats, fires i festes, animant la gent a votar.