L'encara portaveu del grup municipal d'ERC a l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada, Ramon Planell, ha anunciat en un comunicat que aquest dimarts presenta la renúncia formal a tots els càrrecs de representació institucional i de participació que té a Esquerra Republicana de Catalunya, cansat de la "falta de llibertat" que, segons assegura, es troba amb la nova direcció del partit.
Planell assegura que aquesta "nova" Esquerra "pressiona per orientar els futurs pactes electorals amb qui sigui, al preu que sigui, amb l'únic objectiu d'aconseguir alcaldies, com més millor, i poder dir que són la força política amb més representació territorial". L'edil afegeix que amb la nova direcció "si cal arraconar al calaix els principis, s'arraconen, i si cal oblidar la repressió dels darrers anys, s'oblida, i si cal treure un peó del tauler d'escacs es treu i se'n posa un altre amb una corretja ben lligada".
Planell porta gairebé 11 anys com a regidor i portaveu del grup municipal d'ERC a Sant Joan de Vilatorrada com a independent des que va aconseguir l'acte a les eleccions de 2011. En el comunicat afirma que "d'ERC sempre havia valorat aquella llibertat que se'ns havia donat per a la gestió, l'organització i la presa de decisions a nivell local", una "llibertat que ja no agrada a la nova Esquerra", assegura.
Per això, afirma que prefereix "seguir lluitant per la llengua, la cultura, el país i l'ecologisme des dels carrers i places del meu poble abans que renunciar als principis que m'han guiat fins aquí".
[notícia]102257[/noticia]
Ramon Planell plega de regidor de Sant Joan cansat de la «falta de llibertat» de la «nova» ERC
El fins ara portaveu del grup republicà a l'Ajuntament denuncia "pressions" de la direcció "per orientar els futurs pactes electorals"
ARA A PORTADA
-
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
La torre mil·lenària de Manresa que no has vist mai (i que pot desaparèixer per sempre) Pere Fontanals
-
-
Gran actuació dels atletes bagencs a la primera jornada del Campionat de Catalunya absolut Pere Fontanals
Publicat el 15 de març de 2022 a les 14:18
Et pot interessar
-
Política Contra el formigó, més arbrat
-
Política ERC Bages celebra que el Govern aposti pel desdoblament de la C-55 aprofitant el traçat actual
-
Política «He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge»
-
Política Comencen les obres d'urgència per substituir tot el cablejat elèctric a Pineda de Bages
-
Política El ple rebutja la proposta per construir un pavelló nou per al Baxi Manresa
-
Política Unitat per aconseguir la cessió del convent de les Caputxines a Manresa