Segons un comunicat emès per Reagrupament del Bages, davant la "brutal ofensiva" de l'estat espanyol contra Catalunya, la formació ha acordat no sumar-se a l'acte unitari de diumenge 11 de setembre a Manresa. Reagrupament, en canvi, sí que assistirà a l'acte reivindicatiu amb altres forces que reivindiquen la independència, la sobirania econòmica de Catalunya i la dignitat de la nostra llengua que se celebrarà aquest dissabte al vespre, organitzat per la CUP.
Així mateix, la formació insta la ciutadania a participar a les diferents Marxes de Torxes per la independència que s'organitzen a la comarca.
Reagrupament no anirà a l'acte unitari de la Diada a Manresa
Assistirà a l'acte reivindicatiu d'aquest dissabte al vespre abans de la Marxa de Torxes
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament rebutja una moció sobre el Club Patí Manresa que el govern desvincula de l'entitat Pere Fontanals
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
Publicat el
10 de setembre de 2011 a
les 10:01
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
-
Política
El govern de Manresa nega irregularitats en la recollida del cartró davant les crítiques sindicals
-
Política
El PSC ratifica David Vargas com a alcaldable d'Artés i impulsa una candidatura oberta
-
Política
El govern de Manresa destina 4.600 euros a la jornada d'Urdangarin
