La CUP de Santpedor tornarà a participar a les eleccions municipals aquest mes de maig. La formació va presentar els quatre primers candidats de la llista en un acte el passat diumenge 12 de febrer, i va exposar els principals motius per tornar a concórrer als comicis. La llista l’encapçalaran Rubèn López i Aina Fernàndez, dos militants de l’assemblea amb un fort arrelament al poble i les seves entitats. En tercer i quart lloc de la llista hi consten Aniol Vila i Pau Clusella, els dos actuals regidors a l’oposició que representen la CUP al ple municipal.
El grup polític va fer una balanç molt positiu de l’acció feta durant el mandat que s’acaba, on han posat de manifest "les contradiccions" dels partits del govern a l’hora de gestionar el poble "a base d’externalitzacions". També han criticat la falta de "polítiques valentes" que entomin reptes com ara el cost de l’habitatge i l’emergència climàtica.
En aquest sentit, la CUP de Santpedor es va refermar com a "l’alternativa necessària" i va recalcar la "responsabilitat de voler entomar un Ajuntament que fa anys que ha convertit els debats polítics en silencis".
Rubèn López i Aina Fernàndez encapçalaran la llista de la CUP a les eleccions a Santpedor
El tercer i quart lloc a la llista seran per a Aniol Vila i Pau Clusella, els dos actuals regidors a l'oposició
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de febrer de 2023 a
les 21:22
Actualitzat el
19 de febrer de 2023 a les
21:30
Et pot interessar
-
Política
La CUP inicia a Manresa la campanya Ara parla el País amb una enquesta popular
-
Política
Les Escodines acollirà el 12 de març la propera jornada de L'alcalde als barris
-
Política
El Bages i el Moianès concentren 84,6 milions als pressupostos: consulta les inversions
-
Política
Sant Vicenç de Castellet aprova la nova comissaria amb una inversió de 616.000 euros
-
Política
La consellera Núria Parlon visita Sant Joan de Vilatorrada per tractar qüestions de seguretat
-
Política
Sant Fruitós de Bages obre una votació popular per batejar quatre parcs de Pineda
