El nou conseller de Territori i Sostenibilitat, el terrassenc Josep Rull, ha admès en una entrevista a LaTorre de la capital vallesana, que "sabem que hi ha dificultats de comprensió" sobre el sistema de bonificacions a l'Autopista Terrassa - Manresa però recorda que "la situació és millor que la de fa un mes". Sobre l'autopista, Rull també ha manifestat que "el plantejament era garantir la mobilitat interna al Bages", però que ara "en funció dels resultats farem les modificacions escaients". El conseller ha recordat que actualment les relacions entre l'administració i la concessionària no passen el millor moment ja que "estan judicialitzades". Tot i això referma el seu compromís en "visitar el territori i reunir-nos amb els alcaldes i amb qui calgui per explicar què fem".
En l'entrevista, Josep Rull també tracta temes que ens toquen d'aprop com el preu de Rodalies Renfe, que ha assegurat que serà més just amb l'aplicació de la T-Mobilitat, que suposarà "una gran revolució", o el tercer carril a la C-58 del que diuen que estudien diverses alternatives, ja que per "fer el projecte gran, de 201 milions d'euros, no tenim recursos".
Rull: «En funció dels resultats farem les modificacions escaients» als peatges de la C-16
El nou conseller de Territori i Sostenibilitat admet que "hi ha dificultats de comprensió" sobre les bonificacions però insisteix que "la situació és millor que la de fa un mes"
- Josep Rull al despatx de Territori i Sostenibilitat a Barcelona -
- Cristóbal Castro
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de gener de 2016 a
les 22:52
Actualitzat el
26 de gener de 2016 a les
23:13
Et pot interessar
-
Política
Els Comuns portaran al Parlament més de 3.100 signatures pel servei d'ictus 24 hores a Manresa
-
Política
Junts per Manresa avala que Bacardit iniciï converses per intentar una llista conjunta de cara a 2027
-
Política
L'Ajuntament de Manresa reforça la seva projecció internacional amb visites de treball a Itàlia
-
Política
Sant Vicenç de Castellet preveu estrenar la primera línia de bus urbà passat l'estiu
-
Política
Fem Manresa denuncia al Parlament el col·lapse de Rodalies i reclama mesures urgents
-
Política
Castellbell i el Vilar reorganitza tres regidories del govern sense canvis globals
