L'Ajuntament de Sallent convoca una nova Assemblea Municipal Oberta el 30 de juny a les 20h a la Sala Joan Vilà i Valentí. L'AMO consisteix en el debat de propostes ciutadanes que es discutiran, i les més votades es podran elevar al ple municipal.
La convocatòria estableix que aquelles persones majors de 16 anys o entitats que vulguin presentar una proposta per ser debatuda tenen temps fins el 24 de maig. Aquesta s'ha de presentar al registre de l'Ajuntament dins el termini establert. A partir d'aquí, una comissió formada per 2 representants d'entitat i un veí o veïna elaboraran l'ordre del dia. A banda, el reglament explica que per poder assistir a la jornada participativa els ciutadans s'han d'inscriure a les oficines municipals o a través del web fins el 29 de juny.
La participació ciutadana és un dels eixos principals de l'equip de govern per apropar encara més ciutadania i institució. Per aquest motiu, es va acordar que anualment es celebrarien dues assemblees. A finals de gener es va dur a terme l'AMO constitutiva en la qual els sallentins van aprovar les 5 propostes presentades. La segona tindrà lloc el mes de novembre.
Sallent torna a debatre les propostes dels ciutadans
El 30 de juny celebrarà una Assemblea Municipal Oberta
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 05 de maig de 2016 a les 09:15
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs