Josep M. Santiveri. Foto: PSC
L'històric socialista navassenc Josep M. Santiveri tornarà a encapçalar la candidatura de cara a les eleccions municipals del 22 de maig.
Santiveri que ja ha estat cap de llista en diverses eleccions, ha estat aquests darrers quatre anys primer tinent d'alcalde així com regidor d'Obres, Personal i Serveis en el govern de pacte entre CiU i PSC. Durant 3 anys també va ésser al capdevant de la regidoria de Festes.
La llista socialista continua amb Jordi López, actual regidor de Sanitat i Esports; Judit Juncadella, Miquel Suñé i Montserrat Pujol.
Santiveri repeteix com a cap de llista del PSC a Navàs
És l'actual tinent d'alcalde i regidor d'Obres, Personal i Serveis
Ara a portada
-
Societat La Moreneta surt en processó per primer cop aquest segle davant milers de persones a Montserrat Redacció
-
Societat S'estrena un documental sobre la vida dels monjos de Montserrat després de dos anys de rodatge Redacció
-
Economia Una entitat assegura que l'Escorxador del Moianès sacrifica més del doble de porcs diaris permesos Redacció
-
-
Publicat el 05 d’abril de 2011 a les 22:40
Et pot interessar
-
Política Una vintena d'insubmisos del Bages es retroben per celebrar els 25 anys de la fi de la mili
-
Política Aliança Catalana denuncia als Mossos l'assenyalament públic que va patir la diada de Sant Jordi
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana