Santpedor En Comú Podem ha emès un comunicat en que mostra la seva satisfacció per l'adjudicació de les obres de construcció de l'Escola la Serreta aprovada pel Govern de la Generalitat aquest dimarts.
Des de Santpedor En Comú Podem es valora "molt positivament" el paper tant de la direcció com de l'AMPA del centre. Des de l'entrada en funcionament de l'escola, el 2009, el centre es troba en cargoleres, "una situació que va camí de durar més d'una dècada".
Des de la seva creació l'any 2017, Santpedor En Comú Podem ha seguit "de primera mà la reivindicació de l'equip docent i de les mares i pares de la construcció de l'edifici definitiu de l'escola". Recorden que el 27 d'abril d'aquell any, el coordinador de la formació i ara candidat a l'alcaldia, Jesús Puig, i el llavors responsable de Política Municipal, Manel Claverol, van entrevistar-se amb la Diputada al Parlament de Catalunya Sí que es Pot, Jèssica Albiach, per tal de presentar un calendari a la Comissió d'Educació per a dur a terme la construcció de l'escola.
Santpedor En Comú Podem es congratula per l'adjundicació de la construcció de l'escola la Serreta
Política
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
01 de maig de 2019 a
les 15:21
Et pot interessar
-
Política
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
