Aspecte que oferia el nou local de SI des de fora amb l'interior ple de gent. Foto: P.F.B.
Amb el local ple amb una seixantena llarga de simpatitzants, Solidaritat Catalana per la Independència ha inaugurat aquesta tarda de dijous la que és primera seu de la formació fora de l'àmbit metropolità. El local, situat al carrer Era d'en Coma, 12, adequat per a la seva funció, és un baix on la formació portarà a terme les seves reunions i hi realitzarà les activitats que calgui.
Alfons López Tena i Uriel Bertran han estat presents a la inauguració i han fet els seus parlaments encoratjant els assistents a treballar pel país i la formació per tal d'assolir uns bons resultats el proper 28 de novembre a les eleccions autonòmiques catalanes per a continuar després el camí encetat.
SI inaugura a Manresa la seva 1a seu fora de la metròpoli
López Tena i Bertran han assistit a la posta de llarg del nou local de la formació
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’octubre de 2010 a
les 20:59
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
