Solidaritat Catalana per la Independència té el propòsit de fer actes de campanya a tots els municipis de la comarca. De moment, aquests són els actes previstos fins el dia 17:
- Gaià: divendres 12, a les 8 del vespre, a la sala d'actes de l'Ajuntament.
- Monistrol de Calders: dissabte 13, a les 5 de la tarda, al Centre Recreatiu Municipal.
- Moià: dissabte 13, a les 8 del vespre, a l'Auditori de Sant Josep
- Rajadell: diumenge 14, a la 1 del migdia, a la Sala (nucli antic)
- Callús: diumenge 14, a les 5 de la tarda, al Casal del Poble.
- Sant Joan de Vilatorrada: diumenge 14, a les 8 del vespre, a la Sala de Cultura de Cal Gallifa
- Aguilar de Segarra: dilluns 15, a les 8 del vespre, a la Sala de Cultura municipal.
- Castellfollit del Boix: dilluns 15, a les 8 del vespre, al Centre.
- Marganell: dimarts 16, a les 7 del vespre, a la Sala Polivalent.
- Calders: dimarts 16, a les 8 del vespre al Centre Cívic Municipal.
Els encarregats de dur a terme tots aquests actes electorals seran els nostres candidats: M. Dolors Puertas, Robert Ara, Mercè Feliu, Josep Boladeras, Queralt Badia, Oriol Ges i Arnau Padró.
A més, el divendres 12, a les 8 del vespre, a l'Espai Gastronòmic del Casino, hi haurà una tertúlia-sopar amb el Cercle Català de Negocis. I el dimecres 17 Joan Laporta serà tot el dia a la comarca, especialment a Manresa, on al vespre, a les 8, participarà en l'acte central de campanya al Kursaal, al costat d'Alfons López Tena i Uriel Bertran.