Els representants de SI debatent en una taula a Castellbell i el Vilar. Foto: Pere Sánchez
Solidaritat per la Independència ha fet una xerrada amb veïns de Castellbell i el Vilar aquest dijous al vespre. els ponents de la trobada han estat la surienca Mercè Feliu, Robert Ara i el jove manresà Arnau Padró.
Tots tres han posat les línies mestres del projecte electoral de Joan Laporta de cara al proper 28-N, que tenen com eix bàsic en el seu programa electoral la proclamació de la independència, a més han assegurat que els resultats de les enquestes de diferents mitjans de comunicació de moment els hi són favorables els hi podrien donar entre 3 i 4 escons, i com comenta Mercè Feliu amb nomes 4 mesos d'existència.
El proper diumenge a les 18 hores Castellbell i el Vilar viurà un altre acte electoral en aquesta ocasió per part de Convergència i Unió els ponents seran Josep Torras, cap de llista les municipals a Castellbell i el Vilar, i Valentí Junyent, cap de llista de les mateixes municipals en aquest cas a Manresa.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de novembre de 2010 a
les 22:28
Et pot interessar
-
Política
«S'hauria d'inaugurar un espai esportiu, no una placa»: la CUP no va a l'acte de la Pista Castell
-
Política
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
-
Política
Junts Manresa denuncia que els nous carrers del Guimerà incompleixen la normativa per a cecs
-
Política
Manresa prem l'accelerador pel nou pavelló del Congost amb l'objectiu de licitar-lo al setembre
-
Política
El microbús del Centre Històric es posarà en marxa el 15 de juny
-
Política
Junts Manresa condemna l'agressió racista i rebutja «l'assenyalament polític»
