Després de l'acte central de Solidaritat al Bages, que va tenir lloc divendres al Teatre Conservatori de Manresa, les executives local i comarcal de SI han decidit donar suport a la mobilització convocada per la plataforma No més morts a la C-55, que es durà a terme dissabte vinent, dia 24 de novembre, a les 5 de la tarda, a la rotonda de Sant Pau.
Durant l'acte central, els membres de la plataforma No més morts a la C-55, Fina Casals i Carles Miras, van dirigir-se al públic assistent al Teatre Conservatori. Els representants de l'associació van transmetre als assistents i als mitjans la raó de ser del seu moviment i també van demanar la implicació de tothom a l'hora d'exigir solucions al govern.
Solidaritat s'afegeix a la protesta de «No + morts a la C-55» del 24N
La plataforma es va dirigir al públic assistent de l'acte central de la formació al Bages
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de novembre de 2012 a
les 17:15
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
