L’actual secretari de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament, el manresà Antoni Llobet, serà substituït per Joan Mateo, actualment, president del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, segons s'ha fet públic en diversos mitjans aquest divendres a la tarda.
Aquest és el segon canvi organitzatiu que du a terme la nova consellera, Clara Ponsatí, nomenada fa tot just una setmana, després de rellevar la secretària del Departament, Maria Jesús Mier. Mateo ja va ocupar aquest càrrec durant el mandat d’Irene Rigau, que el va nomenar el gener de 2013. Llobet, que la legislatura anterior havia estat director general de Centres Públics, el va substituir amb l’arribada de la consellera Meritxell Ruiz.
Fonts de la conselleria no han volgut parlar ni de dimissió ni tampoc a un cessament, sinó que ha estat fruit d'un "acord compartit" i l'han desvinculat a un possible temor a les conseqüències de l'1-O.
Antoni Llobet va deixar la regidoria de l'Ajuntament de Manresa ara fa un any després de compaginar-la amb la de secretari de Polítiques Educatives del Departament d'Ensenyament durant set mesos. La dificultat de compaginar les dues tasques va portar-lo a presentar la renúncia a l'acta municipal el juliol de 2016.
Substitueixen el manresà Antoni Llobet al capdavant de Polítiques Educatives d'Ensenyament
Aquest és el segon canvi organitzatiu que du a terme la nova consellera, Clara Ponsatí, nomenada fa tot just una setmana
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de juliol de 2017 a
les 20:17
Actualitzat el
22 de juliol de 2017 a les
15:03
Et pot interessar
-
Política
«S'hauria d'inaugurar un espai esportiu, no una placa»: la CUP no va a l'acte de la Pista Castell
-
Política
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
-
Política
Junts Manresa denuncia que els nous carrers del Guimerà incompleixen la normativa per a cecs
-
Política
Manresa prem l'accelerador pel nou pavelló del Congost amb l'objectiu de licitar-lo al setembre
-
Política
El microbús del Centre Històric es posarà en marxa el 15 de juny
-
Política
Junts Manresa condemna l'agressió racista i rebutja «l'assenyalament polític»
