Les 200 places per a l'acte Fem-nos lliures que ha organitzat Òmnium Bages-Moianès i que comptarà amb la presència del president de l'entitat a nivell nacional, Jordi Cuixart, s'han esgotat en molt poca estona després d'haver-se anunciat a les xarxes socials.
Jordi Cuixart serà al pati del Casino de Manresa el proper dimarts a partir de les 8 del vespre acompanyat de la presidenta local d'Omnium, Anna Vilajosana, durant l'acte Fem-nos lliures.
L'acte es portarà a terme complint les mesures del Procicat per contenir la pandèmia.
Un acte amb Jordi Cuixart a Manresa esgota les entrades en poca estona
Política
El president d'Òmnium participarà a l'acte "Fem-nos lliures" que l'entitat ha organitzat per al proper dimarts
ARA A PORTADA
-
Societat El Govern compra el Bloc 8, símbol de la lluita pel dret a l'habitatge a Manresa Pau Espí Solé
-
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Pere Fontanals
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
Publicat el
25 d’agost de 2021 a
les 22:18
Actualitzat el
25 d’agost de 2021 a les
22:22
Et pot interessar
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
-
Política
El govern de Manresa defensa el nou protocol d'emergència habitacional: «Ordena la intervenció»
-
Política
Callús s'oposa per unanimitat a la planta de biogàs prevista a Sant Mateu de Bages
-
Política
El ple de Sant Vicenç aprova per unanimitat una moció d'ERC contra la intimidació política
-
Política
Un ciberatac obliga a ajornar el ple de Moià que havia de debatre l'ampliació del polígon d'El Prat
