Segons dades de l'INE, un total de 2.629 bagencs residents a l'exterior no podran votar a les properes eleccions municipals del 22 de maig.
El passat 21 de desembre de 2010, el Congrés dels Diputats va aprovar per majoria la proposta de reforma de la Llei Orgànica de Règim Electoral General (LOREG) que suprimeix el dret de vot pels residents a l'exterior a les eleccions locals, consells insulars, cabildos insulares i al Conselh d'Aran i preserva, finalment, el dret de vot a les eleccions autonòmiques, generals i referèndums pels residents a l'exterior.
L'INE (Instituto Nacional de Estadística) ha publicat les dades tancades a 1er de gener de 2011 desagregades per municipis d'inscripció, segons que ha informat avui la Federació Internacional d'Entitats Catalanes (FIEC).
Un total de 2.629 bagencs residents a l'exterior no podran votar el 22 de maig
Segons la reforma de la Llei Orgànica de Règim Electoral General aprovada el passat 21 de desembre
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de març de 2011 a les 15:56
Et pot interessar
-
Política
Sant Fruitós de Bages aprova un pressupost de 14,8 milions centrat en contenir la despesa
-
Política
Santpedor aprova la taxa de residus del 2026 i avala diversos canvis en serveis municipals
-
Política
Santpedor reestructura el cartipàs municipal en un escenari de govern en minoria
-
Política
Jordi Rojas deixa l'acta de regidor pel trencament del govern de Santpedor
-
Política
Mor Carles Esclusa, exregidor per ERC i expresident del Cercle Artístic de Manresa
-
Política
Sergi Perramon crea Avenç Nacionalista i l'ofereix per a una candidatura conjunta de cara a 2027
