Junts per Manresa, la candidatura que lidera l'alcalde, Valentí Junyent, va omplir el divendres a la tarda el Casal d'avis del barri de la Mion en el darrer acte de la campanya. Junyent va aprofitar per reivindicar que s'havien complert les promeses que havia fet, com la urbanització del camí de la Gravera, i el procés d'instal·lació de la gespa artificial al camp de la Pirinaica, que finalitzarà en els següents mesos.
Junyent es va mostrar "conscient" de què als barris hi ha "força coses a millorar", però està "convençut" que Manresa està "millor ara que quan vam entrar al govern. I ho estarà millor en un futur immediat".
Per altra banda, el regidor de barris, Joan Calmet, va remarcar la importància de seguir "treballant de valent" per millorar els 22 barris de Manresa.
Valentí Junyent reivindica l'obra de govern en el darrer acte de campanya
Junts per Manresa ha acomiadat la campanya al Casal d'Avis de la Mion
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de maig de 2019 a
les 23:13
Actualitzat el
24 de maig de 2019 a les
23:19
Et pot interessar
-
Política
Cops de colze de l'extrema dreta per capitalitzar la indignació per l'agressió de Sant Joan
-
Política
Cardona reclama un nou pont per millorar la seguretat entre Bages i Berguedà
-
Política
Els ajuntaments del Bages coneixen el nou gestor d'expedients per modernitzar l'administració local
-
Política
Fem Manresa reclama «pressió activa» per recuperar el servei complet de l'R4
-
Política
Artur Mas apadrina Bacardit i Perramon per bastir la «casa gran del manresanisme»
-
Política
La Papasseit acollirà la presentació del llibre «Els de Barcelona» sobre la revolució del 1936
