Junts per Manresa, la candidatura que lidera l'alcalde, Valentí Junyent, va omplir el divendres a la tarda el Casal d'avis del barri de la Mion en el darrer acte de la campanya. Junyent va aprofitar per reivindicar que s'havien complert les promeses que havia fet, com la urbanització del camí de la Gravera, i el procés d'instal·lació de la gespa artificial al camp de la Pirinaica, que finalitzarà en els següents mesos.
Junyent es va mostrar "conscient" de què als barris hi ha "força coses a millorar", però està "convençut" que Manresa està "millor ara que quan vam entrar al govern. I ho estarà millor en un futur immediat".
Per altra banda, el regidor de barris, Joan Calmet, va remarcar la importància de seguir "treballant de valent" per millorar els 22 barris de Manresa.
Valentí Junyent reivindica l'obra de govern en el darrer acte de campanya
Política
Junts per Manresa ha acomiadat la campanya al Casal d'Avis de la Mion
ARA A PORTADA
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
Publicat el
24 de maig de 2019 a
les 23:13
Actualitzat el
24 de maig de 2019 a les
23:19
Et pot interessar
-
Política
La Grada d'Animació reclama desencallar el nou pavelló abans del període electoral
-
Política
Els Comuns de Navarcles reclamen que el bus pari a l'hospital i a les Bases de Manresa
-
Política
El ple de Monistrol aprova mesures per corregir el nou sistema de recollida de residus
-
Política
La PAHC Bages irromp a la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa per reivindicar el Bloc 8
-
Política
Súria rebutja la ubicació prevista de la planta de biogàs projectada a Sant Mateu de Bages
-
Política
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
