El govern de Veneçuela ha emès un comunicat on demana al govern espanyol "que abandoni el seu espectacle barat" per la polèmica que ha muntat al voltant de l'"exclusiva" d'Antena3 del viatge d'Anna Gabriel, de la CUP, i María José Aguilar, de Podemos.
"Crida poderosament l'atenció que converteixin en espectacle una trobada d'intel·lectuals realitzada fa més de 400 dies a la ciutat de Caracas, que va comptar amb el vistiplau de les autoritats d'aeronàutica civil i migratòria", expressa el govern de Maduro.
L'executiu veneçolà acusa Mariano Rajoy de "violar flagrantment el Dret Internacional" i les normes de convivència que hi ha entre els diferents països. Per això, diuen que revisaran les relacions bilaterals entre Espanya i Veneçuela.
El comunicat és molt dur amb el president en funcions espanyol a qui li recorda que té el rebuig d'un 75% de l'electorat. L'acusa d'intervencionisme i de buscar excuses per una intervenció militar internacional.
Veneçuela demana a Rajoy que abandoni «l'espectacle barat» pel viatge d'Anna Gabriel
Política
L'executiu de Maduro critica la polèmica generada i assegura que revisarà les relacions bilaterals entre els dos països
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
Publicat el
23 de gener de 2016 a
les 15:00
Actualitzat el
24 de gener de 2016 a les
09:48
Et pot interessar
-
Política
Junts acusa el govern de marejar els manresans amb la quota addicional de residus
-
Política
«Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost
-
Política
Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid
-
Política
Avancem Junts promet que el nou pavelló del Congost serà una realitat «governi qui governi» a Madrid
-
Política
Quatre càrrecs municipals del Bages, a les llistes de Junts per a les eleccions espanyoles
-
Política
El FNC presenta Cristina Solano com a candidata a Manresa
