[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Ivqqp1aWdU8[/youtube]
Els manifestants de Balsareny, a part de l'agressió a quatre persones que van protagonitzar al bar Casino un cop finalitzada la manifestació, també van clavar un cop de puny a un jove quan la marxa passava per la carretera de Manresa, en un passatge que hi ha entre la Baixada del Torrent i el carrer Ponent.
El jove va fer algun comentari despectiu abans d'arribar la capçalera de la manifestació, però algun dels membres de l'organització el van sentir i s'hi van encarar fins al punt que en un moment li van llançar un cop de puny que afortunadament no el va impactar amb massa força. Poc després, els agents dels Mossos de paisà van separar els agressors dels agredits.
El vídeo mostra el moment tumultuós que es va formar en aquell moment. El jove agredit, acompanyat d'algun amic era dins el carreró.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de febrer de 2018 a
les 15:27
Et pot interessar
-
Política
L'Ajuntament de Manresa critica la decisió judicial de mantenir el llançament del Bloc 8
-
Política
Crida a concentrar-se a Santpedor contra l'entrada d'Aliança Catalana al consistori
-
Política
Front municipal contra el PSC per l'esbroncada al ple de residus de Sant Joan
-
Política
Jéssica Albiach dona suport a la plataforma Per un Moià Viu contra l'ampliació de l'escorxador
-
Política
La Mion-Puigberenguer serà la protagonista de l'onzena jornada de L'Alcalde als Barris
-
Política
Romero inicia a Manresa una gira territorial per defensar el nou model de finançament
