Amb un Teatre Els Catòlics pràcticament ple, l'equip de Junts per Cardona va presentar, divendres al vespre, la seva llista. Encapçalada per Joan Jané, la candidatura està formada per setze persones que, tal com va manifestar, treballaran per oferir al municipi "el canvi necessari per tornar a ser el que era abans: un gran poble, lluitador, d'emprenedors, atractiu i carregat de vida".
Definint-se com un equip "transversal i municipalista", els integrants de Junts per Cardona van subscriure el discurs que va oferir Jané. Entre d'altres coses, l'alcaldable va exposar que el seu programa electoral -que "és el resultat d'un estudi seriós i professional de les necessitats i possibilitats que té el poble", va puntualitzar- es basa en tres grans blocs: "viure, treballar i aprendre". En aquest sentit, va remarcar que el projecte del partit que representa "encaixa amb els valor de la República Catalana, per tal de dibuixar un país des de la base, començant pels pobles".
L'acte de presentació va cloure amb un vídeo on hi apareixia Carles Puigdemont i el mateix Jané, animant a donar suport a la candidatura.
«Viure, treballar i aprendre»: els eixos de la candidatura de Junts per Cardona que liderarà Joan Jané
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de març de 2019 a les 18:02
Actualitzat el 30 de març de 2019 a les 18:21
Et pot interessar
-
Política Prop de mil veïns de Moià reclamen votar sobre l'ampliació de l'escorxador i la planta de biogàs
-
Política Desallotgen un edifici ocupat al carrer Barreres de Manresa per risc estructural
-
Política Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell
-
Política Nova C-59 entre Moià i Sant Feliu: més segura, connectada i sostenible
-
Política Baixen dràsticament les denúncies per mal ús dels contenidors tancats a Sant Fruitós
-
Política «Ampliem contenidors i freqüències al Barri Antic, però també empaitarem més els incívics»