"El descarrilament podia haver tingut un balanç molt més tràgic, per això hem de constatar l'enorme sort que han tingut els afectats", ha expressat el candidat a l'Alcaldia de Manresa, Xavier Rubio, a més de desitjar la total recuperació dels ferits. "L'accident ha posat de manifest la precarietat de la línia", ha afegit Rubio.
"La Generalitat de Catalunya, ADIF i el Ministeri de Foment espanyol haurien d'elaborar un pla de xoc immediat per accelerar les obres d'urgència que permetin millorar la seguretat del servei i la durada del trajecte de RENFE entre Manresa i Terrassa", ha afirmat Xavier Rubio.
El candidat d'ICV-EUiA a l'Alcaldia de la capital del Bages ha explicat que la millora del manteniment i del traçat estan extensament recollides en la planificació d'infraestructures i per això cal tirar-les endavant. ICV-EUiA traslladarà aquesta proposta al Parlament català i al Congrés espanyol, a més de proposar, a nivell de ciutat, un pronunciament de consens.
Xavier Rubio considera urgent la inversió en el tram Manresa - Terrassa de RENFE
L'esllavissada i l'accident de dimecres manifesten la precarietat de la infraestructura ferroviària
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de març de 2011 a les 19:56
Et pot interessar
-
Política
La CUP - Capgirem Moià denuncia que l'Ajuntament manté ocults documents clau sobre la consulta del biogàs
-
Política
El Govern exposa al Bages els objectius del PLATER: 1.684 MW solars i 568 MW eòlics fins al 2050
-
Política
El Bages renova el conveni digital amb més seguretat i eines pròpies per als ajuntaments
-
Política
Manresa presenta un pressupost 2026 amb una forta caiguda d'inversions per la fi dels Next Generation
-
Política
ERC denuncia manca de lleialtat institucional de Junts sortint del govern de Santpedor
-
Política
Junts trenca el pacte de govern de Santpedor i deixa ERC en minoria
