"El descarrilament podia haver tingut un balanç molt més tràgic, per això hem de constatar l'enorme sort que han tingut els afectats", ha expressat el candidat a l'Alcaldia de Manresa, Xavier Rubio, a més de desitjar la total recuperació dels ferits. "L'accident ha posat de manifest la precarietat de la línia", ha afegit Rubio.
"La Generalitat de Catalunya, ADIF i el Ministeri de Foment espanyol haurien d'elaborar un pla de xoc immediat per accelerar les obres d'urgència que permetin millorar la seguretat del servei i la durada del trajecte de RENFE entre Manresa i Terrassa", ha afirmat Xavier Rubio.
El candidat d'ICV-EUiA a l'Alcaldia de la capital del Bages ha explicat que la millora del manteniment i del traçat estan extensament recollides en la planificació d'infraestructures i per això cal tirar-les endavant. ICV-EUiA traslladarà aquesta proposta al Parlament català i al Congrés espanyol, a més de proposar, a nivell de ciutat, un pronunciament de consens.
Xavier Rubio considera urgent la inversió en el tram Manresa - Terrassa de RENFE
L'esllavissada i l'accident de dimecres manifesten la precarietat de la infraestructura ferroviària
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 18 de març de 2011 a les 19:56
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs