Aigües de Manresa renovarà el clavegueram de la plaça Cots amb afectacions al trànsit

Societat

Les obres començaran aquest dimecres i s'allargaran unes tres setmanes amb talls de circulació i restriccions d'aparcament

Publicat el 20 de juliol de 2026 a les 14:32

Aigües de Manresa iniciarà aquest dimecres les obres de renovació de la xarxa de clavegueram a la plaça Cots, unes actuacions que es preveu que tinguin una durada aproximada de tres setmanes. Els treballs comportaran restriccions de trànsit i d'estacionament en aquest àmbit de la ciutat.

Tall de circulació al lateral de la plaça

Les obres es desenvoluparan al tram de la plaça Cots comprès entre els números 8 i 11. Com a conseqüència, es tallarà el trànsit de vehicles pel lateral de la plaça situat entre el carrer Hospital i el carrer Verge de l'Alba.

Malgrat aquesta restricció, es mantindrà l'accés de vehicles des de la plaça Cots cap al carrer Hospital. Així mateix, s'intentarà garantir l'accés als guals sempre que l'evolució dels treballs ho permeti.

Prohibit estacionar a la zona afectada

Durant el temps que durin les obres també quedarà prohibit l'estacionament a l'àmbit afectat per la renovació del clavegueram per facilitar el desenvolupament dels treballs.

Escull Manresa com la teva font preferida de Google