El treball d'un grup d'alumnes de l'Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet de primer curs del cicle de Gestió Administrativa ha esdevingut finalista del concurs estatal Repte Emprèn que convoca l'Obra Social la Caixa. El projecte Never wait ha passat a la gran final, juntament amb 34 treballs més, en un procés que inicialment va rebre 1.313 propostes.
Els alumnes finalistes, entre ells els alumnes de l'Escola, defensaran el seu treball en un campus de formació a Tiana entre els dies 4 i 7 de maig. En aquest escenari es proclamaran els cinc projectes guanyadors de l'edició 2016 del concurs Repte Emprèn. El premi per als vencedors serà una estada a Silicon Valley, als Estats Units, del 8 al 17 de juliol.
Incentivar l'actitud emprenedora
El concurs de l'Obra Social la Caixa pretén incentivar l'actitud emprenedora entre els alumnes d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de tot l'Estat impulsant el seu creixement personal i potenciant la seva capacitat d'iniciativa. El programa permet que els participants coneguin tot el procés per fer realitat una empresa i aprenguin el significat de l'emprenedoria.
Alumnes de l'Escola Montserrat de Sant Vicenç, finalistes del «Repte Emprèn»
Els alumnes de 1r del cicle Gestió Administrativa, que han presentat el projecte "Never wait", competiran contra 34 finalistes més en un campus de formació a Tiana
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’abril de 2016 a les 13:22
Actualitzat el 21 d’abril de 2016 a les 13:25
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris