Els 56 alumnes de primer d'ESO de l'Institut Escola Pompeu Fabra del Pont de Vilomara es van trobar l'aula buida dilluns quan van arribar a classe en el primer dia de curs. Buida del tot, fins al punt que no hi havia ni taules ni cadires ni, molt menys, altres elements com els ordinadors.
Els Serveis territorials d'Educació a la Catalunya Central han explicat a NacióManresa que el problema es resoldrà aquesta mateixa setmana. Pel fet de tractar-se d'un institut escola, la direcció del centre va solicitar als Serveis territorials que els alumnes de secundària comencessin el curs junt amb els de primària i se'ls va autoritzar a fer-ho.
L'avançament de l'entrada dels alumnes d'ESO al passat dilluns va comportar, però, una sèrie de desajustaments que s'han traduït en el fet que el mobiliari d'aquests grups no ha arribat a temps a l'aula. Des del centre esperen que el problema se solucioni ràpidament per poden iniciar el curs de primer d'ESO amb normalitat.
[noticia]104999[/noticia]
[noticia]105008[/noticia]
[noticia]104998[/noticia]
Alumnes de l'Institut Escola del Pont de Vilomara comencen el curs sense taula, ni cadira, ni ordinador
Els serveis territorials asseguren que aquesta setmana estarà resolta la incidència que afecta 56 alumnes de primer d'ESO
ARA A PORTADA
-
El conflicte entre la Festa Major Alternativa de Manresa i Can Jorba arriba al Parlament Pere Fontanals
-
Mor als 81 anys Francesc Iglesias, exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada i expresident del Consell Comarcal del Bages Pere Fontanals
-
L'artesenc Robert Vilarasau afronta el Campionat del Món de Trampolí amb bones sensacions Pere Fontanals
-
Obres del MACBA insten a reflexionar sobre el paper de l'atzar a la vida en una exposició al Casino Redacció
-
La Biblioteca de l'Ateneu Les Bases acull una taula rodona per reivindicar els «Candels d'avui» Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 06 de setembre de 2022 a les 17:04
Actualitzat el 06 de setembre de 2022 a les 17:15
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós adjudica la redacció del projecte de la tercera fase del carrer del Padró
-
Societat
Manresa s'adhereix al projecte Ciutats que Cuiden per reforçar l'atenció al final de la vida
-
Societat
L'Aula d'Adults de Santpedor comença els cursos amb 267 alumnes
-
Societat
Les Jornades de Salut Mental de la Catalunya Central posaran el focus en la prevenció del suïcidi
-
Societat
Afectacions al trànsit a la Muralla Sant Domènec, aquest dimecres
-
Societat
Si aixequeu la vista a Manresa, no us deixeu guiar per l'hora de la Seu
