Ampans comença a col·laborar formalment amb el govern de la regió colombiana d'Antioquia, la Secretaria de Salut, Protecció Social i la Corporació CrearUnidos del municipi d'Envigado, mitjançant un acord signat aquest 10 d'agost. Es tracta d'un conveni de cooperació que busca brindar capacitació laboral integral per a persones amb discapacitat cognitiva, especialment a adolescents a partir de 15 anys.
L'objectiu d'aquest conveni és obrir noves oportunitats per a les persones amb discapacitat en el camp laboral, creant nous espais d'inclusió social.
Ricardo Castrillón Quintero, gerent de Salud Pública de Gobernación de Antioquia, ressalta la importància i l'impacte positiu que té aquest projecte, perquè permet realitzar una inserció en el món laboral a les persones amb discapacitat cognitiva.
Amb aquest projecte treballarem en la inserció i la inclusió laboral de totes les persones en condició de discapacitat, perquè siguin productives i puguin entrar a treballar en qualsevol empresa, explica Ricardo Castrillón.
Aquest conveni s'inicia amb la capacitació de tres corporacions i fundacions del departament colombià, que treballen amb aquesta població. L'objectiu és que siguin autosuficients i productius, de tal manera que puguin aportar econòmicament a les seves famílies.
Janeta Camps, directora de serveis d'Ampans, explica que el conveni es firma amb la voluntat que Antioquia ofereixi noves oportunitats i educació integral a aquestes persones, especialment infants i adolescents.
El departament de governació d'Antioquia ha compartit als mitjans de comunicació del país que Ampans té més de 50 anys d'experiència treballant en aquest tipus de serveis, i ajudarà a Colòmbia a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual, i a proporcionar permanentment suport per a la implementació i fortalesa de programes d'inclusió en diferents països d'Amèrica Llatina.
Amb aquest nou projecte la Gobernación de Antioquia aposta per a la inclusió social i per a la formació integral de persones amb discapacitat.
En el departament s'estima que hi ha al voltant de 15.000 infants amb discapacitat intel·lectual.
Ampans comença a col·laborar amb la regió d'Antioquia, a Colòmbia
Han signat un conveni de cooperació que busca brindar capacitació laboral integral per a persones amb discapacitat cognitiva, especialment a adolescents a partir de 15 anys
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 11 d’agost de 2017 a les 17:55
Actualitzat el 11 d’agost de 2017 a les 18:02
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor