Amb l'arribada de l'estiu i de les vacances escolars, l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i el Consell Esportiu del Bages programen 5 setmanes d'activitats diverses. Aquestes es duran a terme en diferents equipaments municipals des de les 9 del matí fins a la 1 del migdia amb possibilitat d'ampliar l'horari de les 8 del matí a les 2 del migdia.
A partir del 30 de maig i fins el 10 de juny s'obre el període d'inscripcions, que es podran realitzar a l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament i al Punt d'informació Juvenil Nexe.
El proper dijous 2 de juny, es durà a terme una reunió informativa a la sala Nexe a les 8 del vespre on es donarà informació més detallada i es podran resoldre els dubtes que puguin tenir els assistents.
Arriba una nova edició del Vitamina-E, a Sant Fruitós
Societat
Del 27 de juny al 29 de juliol, el municipi s’omple d'activitats esportives i lúdiques per a nens i joves
ARA A PORTADA
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
Publicat el
13 de maig de 2016 a
les 09:08
Et pot interessar
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
-
Societat
El Servei Territorial de Cirurgia d'Althaia i de l'Hospital de Berga consolida el treball en xarxa
-
Societat
La Festa del Dia de les Persones Grans de Manresa es trasllada a l'Anònima per la previsió de pluja
