Un home de 82 anys i veí de Manresa va ser traslladat dissabte al matí a l'hospital de Sant Joan de Déu després de ser atropellat per un turisme a la carretera de Vic de la capital del Bages, a l'altura del número 47.
El succés va tenir lloc poc abans de 3/4 de 8 del matí en el pas de vianants d'un semàfor. El conductor del turisme, un manresà de 56 anys, va atropellar el vianant, que va resultar ferit lleu.
Un cop arribats a lloc, la Policia Local de Manresa va fer passar la prova d'alcoholèmia tant al conductor com al vianant tots dos van donar negatiu.
[noticia]105355[/noticia]
[noticia]105358[/noticia]
Atropellen un manresà de 82 anys a la carretera de Vic
Societat
El succés va passar dissabte poc abans de 3/4 de 8 del matí
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
25 de setembre de 2022 a
les 17:58
Actualitzat el
25 de setembre de 2022 a les
18:18
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
