Tres dotecions dels Bombers de la Generalitat, amb els GRAE i el grup caní de recerca i la Unitat de Munyanya dels Mossos d'Esquadra i un helicòpter porten aquest dimarts buscant al massís de Montserrat el jove manresà de 28 anys, Carles Sampera, després que la seva família ha presentat denúncia per la seva desaparició després de quatre dies sense saber res d'ell.
La investigació policial ha portat els Mossos d'Esquadra a creure que pot ser en algun punt del massís de Montserrat, tot i que l'última vegada que se'l va veure, el dia 21 de maig, no va assenyalar-ho expressament.
Busquen a Montserrat un jove manresà de 28 anys desaparegut des de fa quatre dies
Societat
El grup caní de recerca i els GRAE dels Bombers, i un helicòpter i la Unitat de Muntanya dels Mossos intensifiquen la cerca
ARA A PORTADA
-
Societat Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica Pere Fontanals
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
-
Política El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
25 de maig de 2021 a
les 19:47
Actualitzat el
26 de maig de 2021 a les
08:15
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
-
Societat
Una reparació d'urgència obligarà a restringir el trànsit a la rotonda dels Dolors
-
Societat
Cardona instal·la nous espais saludables per promoure l'activitat física i la mobilitat sostenible
-
Societat
Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida
-
Societat
Les obres als carrers Saclosa i Cardenal Lluch alteraran el trànsit i el bus urbà cinc dies
