Tres dotecions dels Bombers de la Generalitat, amb els GRAE i el grup caní de recerca i la Unitat de Munyanya dels Mossos d'Esquadra i un helicòpter porten aquest dimarts buscant al massís de Montserrat el jove manresà de 28 anys, Carles Sampera, després que la seva família ha presentat denúncia per la seva desaparició després de quatre dies sense saber res d'ell.
La investigació policial ha portat els Mossos d'Esquadra a creure que pot ser en algun punt del massís de Montserrat, tot i que l'última vegada que se'l va veure, el dia 21 de maig, no va assenyalar-ho expressament.
Busquen a Montserrat un jove manresà de 28 anys desaparegut des de fa quatre dies
El grup caní de recerca i els GRAE dels Bombers, i un helicòpter i la Unitat de Muntanya dels Mossos intensifiquen la cerca
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
25 de maig de 2021 a
les 19:47
Actualitzat el
26 de maig de 2021 a les
08:15
Et pot interessar
-
Societat
Un ajut de Salut permetrà al Dr. Ignasi Puig dedicar-se a la recerca en càncer colorectal
-
Societat
La 5a Escola de Salut de Súria programa més de vint activitats entre febrer i juny
-
Societat
Ajuntament i FAVM renoven el conveni per impulsar el Pla de Desenvolupament Comunitari 2026
-
Societat
Manresa rep el premi Respon.cat pel seu model de territori socialment responsable
-
Societat
L'Ajuntament de Sant Fruitós instal·la una tanca perimetral a l'entorn de la casa de Can Figueras
-
Societat
Arribar en tren a Terrassa passades les 10 de la nit i quedar-se tirat per falta d'autobusos
