La Festa Major Alternativa de Manresa ha celebrat aquest dissabte la seva tradicional calçotada popular que bategen amb el nom de festa major d'hivern. Més de tres-cents comensals s'han aplegat a la plaça Gispert per degustar les cebes amb la seva salsa, acompanyat de carn a la brasa -amb opció vegana- i beure. L'organització ha venut tres-cents tiquets, però ha fet curt davant la demanda de serveis per dinar.
La calçotada popular de la FMA Manresa aplega més de 300 comensals
La plaça Gispert s'ha omplert de gent menjant el tradicional àpat català
- Més de tres-centes persones han dinat a la calçotada popular -
- Nàstia Belyanina
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de febrer de 2025 a
les 16:45
Et pot interessar
-
Societat
L'Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa el «Racó TikTok» per donar veu al barri
-
Societat
Educadores i alumnes de Manresa fan una acció de boicot a Carrefour i McDonald's per Palestina
-
Societat
La CGT veu «dubtes raonables» en la gestió del paper i cartró a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós inaugurarà el nou CAP Dr. Pere Morán amb un acte obert al municipi
-
Societat
La travessia dels Drets torna a acumular deixalles a tocar de l'immoble destruït pel foc
-
Societat
Josep Maria Esquirol reflexionarà a Manresa sobre la ciutat i l'habitatge des d'una mirada humanista
