Senyalització del nou irinerari de Sant Pere de Vallhonesta. Foto: Catpress
Una caminada fins a Sant Pere de Vallhonesta servirà per presentar la nova senyalització d'aquest itinerari diumenge al matí a Sant Vicenç de Castellet. La regidoria de Medi Ambient de l'Ajuntament de Sant Vicenç ha treballat en la instal·lació dels cartells informatius d'aquest camí en el marc del Conveni de Cooperació i Col·laboració signat amb la Diputació de Barcelona. La senyalització ha tingut un cost de 6.000 euros aportats per la Diputació. Aquest document es va signar el juny de l'any passat per potenciar la senyalització de masies i camins rurals del terme municipal de Sant Vicenç.
Dificultat mitjana-baixa
L'itinerari té una distància de 7.100 metres de dificultat mitjana-baixa. El recorregut és una passejada agradable per camins i corriols del sector que formen el camí d'entrada al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac des de Sant Vicenç de Castellet, en el qual es pot gaudir de diferents elements del patrimoni arquitectònic, cultural, natural i paisatgístic del sector de Vallhonesta, amb vistes excepcionals del Pirineu. La senyalització instal·lada consta de quatre plafons informatius, un mapa cartogràfic i una vintena de cartells que senyalitzen el camí.
Programa d'actes
Diumenge al matí s'han organitzat tot un seguit d'actes per donar a conèixer aquest itinerari entre Sant Vicenç i Sant Pere de Vallhonesta (SL-C53). L'inici de la caminada popular serà a dos quarts de 9 del matí i sortirà des de la plaça de l'Ajuntament. La inauguració oficial de l'itinerari serà a les 10 del matí, i posteriorment es podran degustar "les pedres i lloses de Sant Vicenç de Castellet", unes galetes de tradició santvicentina. La tornada a la plaça de l'Ajuntament està prevista per a dos quarts d'una del migdia.
Tots els detalls de l'itinerari es podran consultar a la pàgina web:
http://www.diba.cat/parcs/itineraris/stllorenc/
Caminada per presentar la senyalització del nou camí a Sant Pere de Vallhonesta
Societat
L'acte serà aquest diumenge al matí
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
Publicat el
17 de març de 2011 a
les 16:05
Et pot interessar
-
Societat
Slow Food cuinarà aliments recuperats en un sopar solidari a la sala gòtica de Santa Clara
-
Societat
Les rectories en desús del Lluçanès i el Moianès podrien allotjar uns 140 habitatges socials
-
Societat
Manresa buixardarà el carrer Vallfonollosa per reduir el risc de relliscades dels vianants
-
Societat Famílies de Manresa amb infants s'han vist obligades a marxar de la ciutat durant la Fira Mediterrània
-
Societat
Paquet de benvinguda a Manresa per als nous alumnes de grau de la UManresa i la UPC
-
Societat
Manresa senyalitzarà una nova rotonda al polígon de Bufalvent a partir de dimecres
