Dijous va tenir lloc la signatura d'un conveni de col·laboració entre l'empresa El Palau dels Avis, representada per Milagros Pérez Pérez, i Càritas Arxiprestal de Manresa, representada per Jaume Espinal.
A través d'aquest acord, l'empresa El Palau dels Avis col·laborarà en el marc del projecte Fita que Càritas promou amb la finalitat de formar i inserir laboralment a persones en situació d'exclusió social.
En aquest marc, El Palau dels Avis aportarà continguts formatius que seran impartits per tècnics de l'empresa, així com també la possibilitat de que les persones que participen del projecte Fita puguin realitzar entrevistes de selecció simulades a càrrec de personal de l'empresa.
Aquest conveni de col·laboració forma part del projecte Empreses amb Cor, una iniciativa de Càritas que té com a finalitat promoure accions de responsabilitat social de les empreses i entitats compromeses en el desenvolupament del benestar social i amb les que Càritas comparteix els valors de la solidaritat, la justícia, el respecte i la igualtat.
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
Publicat el
08 d’abril de 2016 a
les 18:52
Actualitzat el
08 d’abril de 2016 a les
19:18
Et pot interessar
-
Societat
Slow Food cuinarà aliments recuperats en un sopar solidari a la sala gòtica de Santa Clara
-
Societat
Les rectories en desús del Lluçanès i el Moianès podrien allotjar uns 140 habitatges socials
-
Societat
Manresa buixardarà el carrer Vallfonollosa per reduir el risc de relliscades dels vianants
-
Societat Famílies de Manresa amb infants s'han vist obligades a marxar de la ciutat durant la Fira Mediterrània
-
Societat
Paquet de benvinguda a Manresa per als nous alumnes de grau de la UManresa i la UPC
-
Societat
Manresa senyalitzarà una nova rotonda al polígon de Bufalvent a partir de dimecres
