Durant aquest any passat, Carles Capdevila va sovintejar la comarca del Bages per a glossar la seva conferència "Educar amb humor", que va tenir un gran èxit en tots els llocs on la va dur a terme. Enguany, el fundador del diari Ara i recentment guardonat amb el Premi Nacional de Comunicació, tornarà a la Catalunya Central, concretament a Santpedor, per a tornar a explicar a tothom que no va tenir l'oportunitat de sentir-lo, com educar a través de l'humor.
La xerrada tindrà lloc el proper dimecres 18 de gener, a les set de la tarda, a Cal Llovet. L'acte, que estarà obert a tothom i serà gratuït, s'emmarca dintre del desè aniversari de l'escola santpedorenca La Serreta.
Carles Capdevila tornarà al Bages amb la seva exitosa xerrada «Educar amb humor»
Societat
Ho farà el proper dimecres 18 de gener a Cal Llovet en el marc del desè aniversari de l'escola La Serreta
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
09 de gener de 2017 a
les 09:51
Actualitzat el
16 de gener de 2017 a les
18:29
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
