Des de fa unes setmanes, veïns de Castellgalí estan patint talls en la xarxa de subministrament elèctric sense que la companyia responsable del servei, Endesa, hagi donat informació al respecte. Per aquest motiu, i davant el fet que els talls no cessen, l'Ajuntament ha enviat una carta a l'empresa per realitzar una queixa formal i demanar explicacions.
L'episodi més recent i de més rellevància es va produir els dies 26 i 27 de febrer. Els talls de subministrament van començar el divendres dia 26 al vespre i van seguir durant tot el dissabte 27 de febrer amb una freqüència aproximada d'un tall cada hora. Al cap de dos o tres minuts, tornava el subministrament. Es van registrar més d'una dotzena de talls en un mateix episodi.
Arran dels talls s'han registrat averies i problemes tant a nivell de l'enllumenat públic municipal com a nivell d'usuaris particulars als seus domicilis en electrodomèstics, aparells informàtics i similars.
Diversos veïns s'han adreçat a l'Ajuntament a traslladar les seves queixes, reclamant alguna solució al problema que ha originat les averies i demanant que no torni a succeir. L'equip de govern ha recollit les protestes i les ha traslladat a la companyia Endesa.
Castellgalí demana explicacions a Endesa pels continuats talls de llum
El passat cap de setmana es van registrar una dotzena llarga de talls que van provocar avaries en l'enllumenat públic i en electrodomèstics particulars
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de març de 2016 a les 17:44
Actualitzat el 01 de març de 2016 a les 17:45
Et pot interessar
-
Societat La coordinadora territorial de Joventut visita el Nexe - Espai Jove de Sant Fruitós
-
Societat Joan Guix presentarà el seu «Els vigilants de la salut» dimecres a Sant Joan
-
Societat L'Ajuntament de Manresa impulsa una campanya per divulgar el Comerç Just durant el mes de maig
-
Societat Èxit dels tallers «En la pell del discriminat» al Bages per combatre el microracisme