La secció sindical de CCOO al centre penitenciari de Lledoners ha denunciat una nova agressió d'un intern a un funcionari aquest dimecres al matí. Segons han explicat fonts del sindicat a NacióManresa, un intern "amb nombrosos antecedents de violència institucional" i "inadaptació a la vida ordinària del centre", que es troba en primer grau, s'ha negat a entrar a la cel·la i ha clavat un cop de puny a un treballador del departament de règim especial, on es troba ingressat.
El sindicat, que és majoritari al comitè de la presó, reclama a la direcció del centre un "recolzament que fa molt temps que els treballadors no senten". Així, mateix, tenint en compte altres capítols similars que s'han viscut al centre fa pocs dies, demana tornar a posar en funcionament el Comitè d'Autoprotecció de la presó, "òrgan que avaluava, supervisava i proposava millores d’actuació i formació un cop analitzats els incidents greus".
CCOO reclama a la direcció i gerència del centre penitenciari de Lledoners "fermesa en aquestes situacions i tolerància zero en aquest tipus d’incidents".
CCOO denuncia una nova agressió d'un intern a un funcionari a Lledoners
El sindicat, majoritari a la presó, reclama a la direcció del centre un "recolzament que fa molt temps que els treballadors no senten"
Ara a portada
-
-
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Plans La comunitat de Sant'Egidio convoca una pregària a Manresa en memòria del papa Francesc Redacció
Publicat el 22 de desembre de 2021 a les 18:47
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Manresa i la Federació de barris renoven el conveni del Pla de Desenvolupament Comunitari
-
Societat Obertes les inscripcions a la 18a edició del campus d'estiu Vitamina de Sant Fruitós
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang