El proper dissabte 2 de març a les 18h al Teatre Conservatori, el col·lectiu Una altra educació és possible i Cine club Manresa, organitzen la projecció de la pel·lícula "Entre maestros". La presentació i el col·loqui posterior, anirà a càrrec de l'educador Carlos González. El film explica la història d'11 alumnes i un professor (Carlos González), que els acompanya durant 12 dies de classe. És una proposta documental, sense ficció, que vol mostrar una experiència educativa innovadora: "El maestro ha de ser como un ambientador en la clase, creando el clima adecuado para que sus alumnos puedan conocerse a sí mismos". Aquesta és l'essència de "Entre maestros", una experiència educativa que proposa una nova mirada que té com a eix l'autoconeixement. La seva proposta no necessita esperar que es produeixi algun canvi en el sistema d'ensenyament, els mestres poden utilitzar els temaris, siguin els que siguin, com una eina d'autoconeixement. "Entre maestros" es va estrenar a Barcelona el passat 8 de febrer. Cal recollir la invitació a les taquilles del Teatre Kursaal.
Cineclub projecta dissabte «Entre maestros»
Conjuntament amb el col·lectiu Una altra educació és possible
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de febrer de 2013 a
les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
