Cartell que anuncia els treballs d'adequació del solar. Foto: AjSTP
L'adequació del terreny que s'ha començat aquesta setmana a la finca de Cal Jorba consisteix en crear un accés a l'espai des del carrer Salvador Espriu, instal·lant-hi una tanca de metall nova i fent el tancament del perímetre de la zona on es construirà la residencia.
Seguidament s'enderrocarà una nau o cobert que hi ha a l'interior, on s'hi ha detectat la presència de fibrociment (uralita). Per això s'ha contractat una empresa especialitzada per al seu tractament.
Actualment ja està fet el projecte executiu de l'edifici de la residència de gent gran i s'està apunt d'adjudicar a l'empresa constructora. L'obra té un cost de més de 4 milions d'euros, dels quals l'Ajuntament ja en té el 100% disponibles provinents de fons propis i subvencions aconseguides durant els últims anys.
Aquest import fa palesa la importància de l'obra, la més important en la història del municipi no només per la quantia de l'import d'inversió sinó també per la rellevància del servei, que es pretén que sigui d'una gran qualitat per avançar en l'atenció a la gent gran del poble.
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
-
-
Publicat el
01 de maig de 2011 a
les 20:16
Et pot interessar
-
Societat
El Gastrorecup porta a Joviat una proposta gastronòmica basada en aliments recuperats
-
Societat
El carrer Súria de Manresa tindrà afectacions al trànsit per reparar el paviment
-
Societat
Manresa il·luminarà de taronja l'Ajuntament per donar visibilitat a la síndrome de Sudeck
-
Societat
Ampans reuneix més de 300 professionals d'empreses en una jornada inclusiva al Circuit de Catalunya
-
Societat
El carrer Hospital de Manresa es tallarà dissabte al matí per instal·lar-hi una grua
-
Societat
Sant'Egidio inaugurarà el nou curs de l'Escola de Llengua i Cultura amb un acte per la pau
