El canvi d'horaris en la primera jornada de vacunació exprés a Manresa -primer es va dir que jornada sencera i a última hora només es va fer a la tarda- va portar molta gent a presentar-se a l'antic escorxador d'hora al matí i a haver de tornar a la tarda.
La vacunació exprés, sense cita prèvia, ha arribat a Manresa aquest dimarts per primera vegada. Entre la novetat i el fet que es concentrés tota l'activitat a la tarda, les cues davant de l'edifici que ara gestiona la FUB van ser inacabables. En total es van vacunar 350 persones.
Més enllà de la vacunació, abans s'havien d'identificar les persones i comprovar que complien els requisits, més de 30 anys, i no haver passat la Covid en els darrers sis mesos. La vacuna que es va administrar, majoritàriament, va ser la Jansen, que és monodosi.
Dijous que ve hi haurà la segona oportunitat per accedir a la vacunació exprés a Manresa. De les 9 del matí a 1 del migdia i de 3 a 7 de la tarda l'Anònima serà un dels punts habilitats, i de 2/4 de 9 a 2/4 de 3 del migdia, també s'administraran vacunes al Convent de Santa Clara.
A diversos municipis del Bages i el Moianès també es farà vacunació al llarg de la setmana.
[plantillacoronavirus]
Cues en el primer dia de vacunació exprés a Manresa
L'antic escorxador va acollir el primer dels dos dies que es farà la vacunació a la capital del Bages
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juliol de 2021 a les 08:48
Et pot interessar
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris
-
Societat La setmana vinent continuaran els treballs de senyalització vinculats a l'operació Guimerà