És vigília de Tots Sants i es nota molt a les parades de castanyes de Manresa. Les de la plaça Sant Domènec i de la plaça Espanya registren cues llargíssimes durant tota la tarda. La gent s'acumula per comprar el típic fruit de Tots Sants aprofitant que aquests darrers dos dies les temperatures han estat més adequades a aquesta època de l'any, o sigui, que han estat més baixes que a la resta del mes d'octubre.
[intext1]
Enguany Manresa ha guanyat una parada de castanyes respecte dels anys anteriors. A les de la plaça Sant Domènec i plaça Espanya, cal sumar-hi la de les Bases i la nova a la Bonavista.
[intext2]
Cues inacabables a les parades de castanyes de Manresa
La gent s'acumula per comprar el típic producte de Tots Sants
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 31 d’octubre de 2023 a les 20:45
Actualitzat el 31 d’octubre de 2023 a les 20:50
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang
-
Societat Manresa acull una nova edició de Conductàlia, el projecte educatiu de la Fundació Montepio
-
Societat Treballs d'arranjament del paviment a diversos punts del carrer Dos de Maig i del passeig Pere III