Xavier Novell ja té feina. Tal com informa el diari ABC, el bisbe emèrit treballa a Semen Cardona, una empresa bagenca que es dedica a l'extracció d'esperma de porcs i l'elaboració de dosis de semen per a la inseminació artificial porcina. Segons informa a la seva pàgina web, l'empresa exporta producte a més de 20 països repartits per tot el món.
El bisbe emèrit, enginyer agrònom, havia estat buscant feina les últimes setmanes en una coneguda cooperativa del Pla d’Urgell, on hi va arribar a tenir una entrevista, i en una empresa de Bellpuig, a la comarca de l’Urgell, també vinculada al sector agroalimentari.
Fa un mes, Novell va ser notícia per haver sol·licitat la documentació necessària per poder casar-se amb la seva parella per la via civil. Així doncs, Novell i la psicòloga i escriptora de novel·la eròtica, Sílvia Caballol, van registrar el passat 7 d'octubre al Registre Civil de Súria la sol·licitud per contraure matrimoni.
Xavier Novell i Gomà va capgirar la seva vida als 52 anys, després d'haver penjat el bàcul de bisbe de Solsona i els hàbits de sacerdot. Ordenat el 1997, el seu periple eclesiàstic va estar marcat per haver esdevingut un bisbe jove amb ideals conservadors i una ferma decisió de fer públics els seus postulats, encara que generessin renou social i polític. Ara, s'ha allunyat de la seva diòcesi i també de l'Església.
Després de mantenir diverses reunions amb el Papa Francesc al Vaticà -tal com va avançar NacióDigital-, Novell s'ha fet fonedís un cop sabuda la notícia de la seva relació sentimental, una informació que ell mateix va admetre que no es podia amagar i que seria publicada tard o d’hora, tot i no voler explicar-la obertament el dia que el Bisbat de Solsona la va donar a conèixer.
[plantillagent]
De bisbe a l'extracció d'esperma de porcs: Novell troba feina a Semen Cardona
El bisbe emèrit de Solsona, enginyer agrònom, s'incorpora a l'empresa bagenca
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de novembre de 2021 a
les 17:47
Actualitzat el
04 de novembre de 2021 a les
17:48
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages instal·la nous fanals solars
-
Societat
El primer premi de la Loteria Nacional cau a Manresa
-
Societat
La Fundació Sant Andreu Salut inaugura els nous espais de la residència de Navarcles
-
Societat
Impulsen una guia per acompanyar la diversitat als centres educatius del Bages
-
Societat
Manresa se suma a l'Hora del Planeta amb l'apagada de monuments emblemàtics
-
Societat
Cardona inicia la restauració de la façana principal de l'Ajuntament
