Els Mossos d'Esquadra han aturat i denunciat un veí de Vic que conduïa un turisme per l'Eix Transversal al que li faltava una roda davantera i que, posteriorment ha donat 0,84 mg/l en la prova d'alcoholèmia, més del tripla del permès.
Diversos conductors han avisat al telèfon d'emergències aquest dissabte al matí dient que havien vist un turisme circulant per l'Eix Transversal en sentit Lleida sense una de les dues rodes davanteres. Finalment els Mossos han pogut localitzar el turisme a l'altura de la sortida de la zona universitària de Manresa.
Després de realitzar-li la prova d'alcoholèmia, el conductor ha quedat denunciat.
Denuncien un conductor borratxo que circulava per l'Eix Transversal sense una roda davantera
Societat
Els Mossos l'han aturat a l'altura de la sortida de la zona universitària
ARA A PORTADA
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Pere Fontanals
-
Societat El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris Pere Fontanals
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
Publicat el
13 de juliol de 2019 a
les 07:12
Et pot interessar
-
Societat
Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria
-
Societat
Els projectes juvenils del CAE refermen el seu paper d'acompanyament a infants i adolescents
-
Societat
Tallaran tres setmanes el carrer Dibuixant Joan Vilanova per renovar el clavegueram
-
Societat
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Societat
La plaça de la Creu tindrà afectacions de trànsit per unes obres en un pas de vianants
-
Societat
Les obres al carrer Barreres obligaran a modificar els accessos al Centre Històric
