Els Mossos d'Esquadra van denunciar penalment el passat 12 de juliol un conductor de 42 anys i veí de Callús per quadruplicar la taxa màxima d'alcohol després de patir un accident a la C-55. Els fets van ocórrer pels volts de les onze de la nit al quilòmetre 32 de la C-55, dins el terme municipal de Manresa.
Els mossos van rebre un avís a través del 112 que s'havia produït un accident de trànsit per un encalçament entre dos turismes, sense ferits i només amb danys materials. Quan els agents van arribar al lloc van fer les comprovacions pertinents i van observar que un dels conductors tenia símptomes evidents d'anar sota la influència de begudes alcohòliques. Van sotmetre els dos conductors a la prova d'alcoholèmia, i un d'ells va donar un resultat positiu de 1,12 mg/l aire expirat, quatre vegades per sobre de la taxa permesa, que és de 0,25 mg/l.
El conductor va quedar denunciat per un delicte contra la seguretat viària per conduir sota la influència de les begudes alcohòliques i haurà de comparèixer davant del jutge quan aquest el requereixi.
Denuncien un conductor de Callús per una alcoholèmia després d'un accident a la C-55
L'infractor té 42 anys i va patir l'accident al terme de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juliol de 2016 a les 12:09
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous