Un menor de 14 anys ha presentat aquest dimecres al vespre una denúncia a la comissaria dels Mossos d'Esquadra de Manresa després d'haver estat amenaçat i bufetejat per un home d'uns 45 anys al Pont Nou, al Congost de Manresa, segons han confirmat fons policials a NacióManresa. Els Mossos van fer que el noi anés a buscar un informe mèdic a l'hospital Sant Joan de Déu i posteriorment van redactar la denúncia.
Segons consta a la denúncia i ha explicat el noi a NacióManresa, sobre 3/4 de 7 de la tarda, mentre caminava pel Pont Nou de Manresa, un home que li venia de cara es va començar a referir a la seva samarreta d'acció antifeixista dient-li que li "agradava molt". Després de repetir-ho un parell de vegades i tenint el menor aturat, li va clavar una bufetada i va ensenyar-li una esvàstica que té tatuada a l'espatlla. Al trobar-se en un pont, el menor no va tenir cap oportunitat per escapar-se.
Finalment, l'home, força conegut a la ciutat per haver participat en convocatòries contra manifestacions feministes, antiracistes i independentistes, va exigir-li al noi que es tragués la samarreta i li donés, cosa que el menor va fer.
L'agressor, que vestia una samarreta amb la Creu de Borgonya, anava acompanyat de la seva parella, tot i que, segons el noi, ella no va participar en l'acció.
Denuncien una agressió feixista a un menor de 14 anys al Pont Nou de Manresa
L'agressor va mostrar-li una esvàstica tatuada, el va bufetejar i li va furtar la samarreta antifeixista que duia posada
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
02 de juliol de 2020 a
les 16:24
Actualitzat el
02 de juliol de 2020 a les
16:41
Et pot interessar
-
Societat
Obres al Camí Vell de Santpedor per reparar una avaria al clavegueram
-
Societat
El torneig de Catan del CAE celebrarà la 15a edició el 29 de maig a Manresa
-
Societat
Manresa il·luminarà l'Ajuntament de blau pel Dia Mundial de la Fibromiàlgia
-
Societat
Sant Fruitós obre el concurs per gestionar la barra de la Festa Major d'Estiu
-
Societat
Callús acollirà la XV Trobada de Dones del Bages sota el lema «Bagenques en xarxa»
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Lladó, aquesta setmana
