Agents dels Mossos d'Esquadra i de la Policia Local de Moià van detenir dues persones per un presumpte delicte contra la salut pública. Dijous, pels volts de les 6 de la tarda, en un control conjunt els dos cossos policials van parar una furgoneta. El control es realitzava al punt quilomètric 31 de la N141C, a Moià.
En el maleter de la furgoneta hi van localitzar dos sacs amb cabdells de Marihuana. Per aquests fets, els dos ocupants del vehicle van quedar detinguts per un delicte contra la salut pública.
Es tracta d'una dona de 41 anys i veïna de Santa Perpetua de la Mogoda, i un home de 44 anys i veí de Vic.
Tots dos han passat aquest divendres a disposició judicial a Manresa i han quedat en llibertat amb càrrecs.
Detenen dues persones a Moià que duien dos sacs de cabdells de marihuana a la furgoneta
Van ser aturats en un control conjunt dels Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Moià
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 17 de maig de 2019 a les 16:01
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous