Els Mossos d'Esquadra han arrestat un conegut ultra de Manresa de 45 anys, per la presumpta agressió, el passat 1 de juliol, a un menor de 14 anys que portava una samarreta antifeixista, tal i com va avançar en primícia NacióManresa després d'haver parlat amb el noi agredit. Els fets van passar al Pont Nou de Manresa de manera que el noi no tenia opció d'escapatòria
Segons explica el cos, en un comunicat, els fets van tenir lloc l'1 de juliol. L'arrestat li hauria demanat reiteradament i de forma intimidant al menor que li donés la samarreta i posteriorment l'hauria agredit amb una bufetada a la cara per sostreure-li la peça de roba, dient-li que la pensava cremar. En paral·lel, hauria exhibit davant del menor un tatuatge amb una esvàstica.
Els fets van ser investigats pels Mossos d'Esquadra que han pogut identificar i localitzar el presumpte autor de l'agressió. Ha estat arrestat aquest divendres.
Segons la investigació, el robatori i l'agressió es van dur a terme exclusivament per motius d'odi perquè l'home, sense cap coneixença prèvia amb el menor, va identificar la víctima com una persona amb simpaties cap a l'antifeixisme, una política contrària i antagònica a la seva.
[noticia]91974[/noticia]
El detingut, al se l'acusa d'un delicte de robatori amb violència, lesions i un delicte contra els drets fonamentals i les llibertats públiques, passarà a disposició judicial en les properes hores. En paral·lel, els Mossos també posaran els fets en coneixement del Servei Especial de Delictes d'Odi i Discriminació de la Fiscalia Provincial de Barcelona.
[noticia]92483[/noticia]
Detenen el presumpte agressor feixista del noi de 14 anys de Manresa
Societat
L'arrestat li hauria donat una bufetada a la cara al jove per prendre-li una samarreta antifeixista
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
31 de juliol de 2020 a
les 22:30
Actualitzat el
01 d’agost de 2020 a les
17:50
Et pot interessar
-
Societat
Sant Vicenç substituirà 570 fanals per tecnologia LED per reduir el consum energètic
-
Societat
Un espectacular estol de cigonyes anuncia a Manresa l'inici de la migració cap a l'Àfrica
-
Societat
La Creu Roja al Bages va atendre 6.635 persones el 2025, un 8,1% més que l'any anterior
-
Societat
Una reparació d'urgència obligarà a restringir el trànsit a la rotonda dels Dolors
-
Societat
Cardona instal·la nous espais saludables per promoure l'activitat física i la mobilitat sostenible
-
Societat
Un estudi liderat des del Bages reforça el paper del treball social en les decisions al final de la vida
