Els Mossos d'Esquadra de l'Àrea Regional de Recursos Operatius (ARRO) de la Regió Policial Central van detenir dimecres passat quatre homes, d'entre 36 i 41 anys i veïns de Santa Coloma de Gramenet, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública.
Els fets van passar el mateix 14 de novembre, cap a les dues del migdia, durant un control de pas que els agents de l'ARRO havien muntat a la carretera C-16 a Castellbell i el Vilar.
Durant el control van aturar una furgoneta que de l'interior se'n desprenia una forta olor de marihuana. Davant d'això van identificar als tres ocupants i van escorcollar el vehicle. Mentre feien gestions amb el vehicle aturat una altra furgoneta es va aproximar al control. Quan la van aturar el conductor es va posar molt nerviós, motiu pel qual els agents també el van identificar i escorcollar.
En l'escorcoll d'un dels vehicles els mossos van localitzar dues maletes de viatge amb 20kg de marihuana a l'interior. A més, a un dels ocupants se li van trobar 1.165 euros distribuïts en diversos bitllets. D'altra banda, durant l'escorcoll els agents van observar que les persones de les dues furgonetes intercanviaven paraules entre elles com si es coneguessin.
Després de diverses gestions, els mossos van poder relacionar els ocupants entre ells així com la seva implicació en els fets. Davant d'això es va detenir a les quatre persones per un delicte contra la salut pública.
Els detinguts han passat aquest divendres a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Manresa.
Detenen quatre homes a l'autopista que duien 20kg de marihuana en una furgoneta
Societat
En un control de l'ARRO a l'altura de Castellbell i el Vilar
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
16 de novembre de 2018 a
les 13:04
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
