Agents de la Policia Local de Manresa, amb el suport dels Mossos d'Esquadra i del cos de la Policia Nacional han detingut aquest dimecres un individu a qui acusen d'un robatori amb força en un habitatge de la ciutat.
Els fets van passar divendres passat quan l'home va intentar ocupar un pis al carrer Roger de Flor de Manresa, però quan va accedir-hi es va activar l'alarma. En veure's sorprès, l'individu va trinxar una càmera de seguretat que hi havia en el mateix pis i va fugir del lloc.
Amb el visionat de l'últim enregistrament de la gravació de la càmera, la Policia Local va fer una identificació positiva de l'home, i aquest dimecres han procedit a detenir-lo a casa seva, al mateix carrer Roger de Flor. Tot i que no va consumar l'ocupació, sí que va forçar l'accés a una propietat privada i hi va causar desperfectes, motiu pel qual ha estat acusat de robatori amb força.
Detenen un home que va intentar ocupar un pis a Manresa i va trinxar-ne la càmera de seguretat
Com que l'ocupació no es va consumar, però sí que va entrar a l'habitatge i va causar desperfectes, l'acusen d'un robatori amb força
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 26 d’octubre de 2023 a les 18:32
Actualitzat el 26 d’octubre de 2023 a les 19:57
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor