Agents de la Policia Local de Manresa, amb el suport dels Mossos d'Esquadra i del cos de la Policia Nacional han detingut aquest dimecres un individu a qui acusen d'un robatori amb força en un habitatge de la ciutat.
Els fets van passar divendres passat quan l'home va intentar ocupar un pis al carrer Roger de Flor de Manresa, però quan va accedir-hi es va activar l'alarma. En veure's sorprès, l'individu va trinxar una càmera de seguretat que hi havia en el mateix pis i va fugir del lloc.
Amb el visionat de l'últim enregistrament de la gravació de la càmera, la Policia Local va fer una identificació positiva de l'home, i aquest dimecres han procedit a detenir-lo a casa seva, al mateix carrer Roger de Flor. Tot i que no va consumar l'ocupació, sí que va forçar l'accés a una propietat privada i hi va causar desperfectes, motiu pel qual ha estat acusat de robatori amb força.
Detenen un home que va intentar ocupar un pis a Manresa i va trinxar-ne la càmera de seguretat
Com que l'ocupació no es va consumar, però sí que va entrar a l'habitatge i va causar desperfectes, l'acusen d'un robatori amb força
ARA A PORTADA
-
El jutjat rebutja els recursos d'administració i PAHC i manté el desnonament del Bloc 8 Pere Fontanals
-
L'Avinent Manresa brilla a l'Estatal sub23 amb l'or de Martí Serra i la plata d'Ericka Badeau Pere Fontanals
-
-
-
Un espai a Manresa que frena l'oblit: el programa que reforça la memòria i dona temps Pere Fontanals
Publicat el
26 d’octubre de 2023 a
les 18:32
Actualitzat el
26 d’octubre de 2023 a les
19:57
Et pot interessar
-
Societat
Tall de trànsit al carrer de les Piques per obres de reparació del paviment
-
Societat
Dilluns començaran les obres d'ampliació d'un tram de la vorera a l'avinguda de les Bases
-
Societat
Mor Marissa Terra, regidora i portaveu d'ERC a Sant Feliu Sasserra, als 64 anys
-
Societat
Sant Salvador de Guardiola activa els contenidors tancats per millorar el reciclatge
-
Societat
Tall de trànsit al passeig de la República per obres de millora del paviment
-
Societat
Manresa posa en marxa Baik, el nou servei municipal de bicicletes elèctriques
