"Eren una parella molt estranya que es discutia sovint i que mantenien una relació d'amistat -no semblava que fos sentimental- des de feia airebé un any, tot i que passaven períodes separats", explica la responsable d'un comerç pròxim al carrer del Cós on diumenge a la tarda van trobar el cos sense vida de Carles Malet Mataró, de 67 anys, amb quatre ganivetades presumptament fetes per Alícia, de 47 anys.
Tots dos tenien antecedents policials. Ell, que havia estat assessor fiscal, fins i tot va passar dues vegades per la presó, totes dues per delictes econòmics. Ara feia uns dos anys que n'havia sortit per última vegada. Ella acumulava deu antecedents per amenaces i atemptats contra l'autoritat. Pel que expliquen els veïns, la detinguda "s'aprofitava econòmicament de l'home" a primers de mes quan cobrava la paga, i més endavant, quan es quedava sense diners, "començaven les discussions", amb cops, insults i amenaces de la dona cap a ell.
La policia es va posar sobre la pista d'una manera molt estranya. Aquest diumenge a 2/4 de 4 de la tarda, una dona s'havia presentat davant la policia local de Sant Fruitós de Bages, explicant que havia rebut un missatge de WhatsApp de la seva exparella, on li ensenyava la fotografia d'un home apunyalat.
Els Mossos van aconseguir trobar el domicili de la víctima, una habitació d'un antic Hostal, ara tancat, al carrer del Cós, 11. A l'entrar, la policia va trobar el cadàver de l'home a l'interior, amb quatre ganivetades i tapat amb una manta amb sang. Els Mossos d'Esquadra treballen amb la hipòtesi que l'homicidi tingués lloc dissabte a la nit.
Tot seguit, s'ha posat en marxa un dispositiu per localitzar la presumpta autora dels fets. La sospitosa, que vivia en una altra habitació del mateix immoble, ha estat trobada davant del Frankfurt les Bases, l'antic Puerto Rico, a escassos 20 metres del lloc dels fets, cap a dos quarts de sis de la tarda per una patrulla de mossos que l'ha identificat i detingut com a presumpta autora d'un homicidi dolós. La Divisió d'Investigació Criminal de la Regió Policial Central ha obert una investigació per esclarir els fets.
Detinguda i víctima del crim del carrer del Cós tenien una relació intermitent des de feia un any
La víctima, Carles Malet, havia estat a la presó dues vegades per delictes econòmics, mentre que la pressumpta homicida, de 47 anys, tenia nombrosos antecedents policials per amenaces i atemptats a l'autoritat
ARA A PORTADA
-
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota Pere Fontanals
-
-
-
El convent de les Caputxines ja és de Manresa: adéu a quatre segles de vida monàstica Pere Fontanals
-
El fiscal demana 40 anys de presó per l'acusat de matar la seva parella embarassada a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
04 de juny de 2018 a
les 13:27
Et pot interessar
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa obre una edició centrada en els grans reptes del país
-
Societat
Nou ajornament «in extremis» del desnonament d'un matrimoni i dos menors a Manresa
-
Societat
El nou edifici de la casa Barnahus a Manresa obrirà al novembre
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
