Els Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Sant Vicenç van detenir el passat dilluns un home de 28 anys per apunyalar dos joves a les atraccions que hi havia muntades per la Festa Major del municipi. L'agressor, veí del poble, va ser acusat d'homicidi en grau de temptativa ja que un dels nois ferits va rebre la ganivetada al clatell, fet que hauria pogut provocar-li la mort. L'altre jove va ser apunyalat al braç.
Segons els Mossos d'Esquadra, els fets van passar la matinada de diumenge a dilluns a 2/4 de 5 a la zona d'atraccions de la Festa Major de Sant Vicenç. L'home va agredir amb un ganivet dos joves de 20 i 23 anys, un al braç i l'altre al clatell. Tot i l'aparatositat de les punyalades, els joves van ser traslladats a l'hospital de Sant Joan de Déu de Manresa amb ferides de caràcter menys greu.
Tot seguit, l'agressor es va traslladar a peu fins a la comissaria de la Policia Local de Sant Vicenç on va trencar un dels vidres de la porta i es va ferir lleument. Finalment, agents de la Policia Local el van detenir i el van lliurar als Mossos que el van dur a Sant Joan de Déu després que fos atès en primera instància pel SEM allà mateix.
Detingut per apunyalar dos joves durant la Festa Major de Sant Vicenç
Els fets van passar la matinada de dilluns a la zona de les atraccions
ARA A PORTADA
-
La marxa de docents conflueix amb la lluita per l'habitatge en un desnonament del Bloc 9 de Manresa Pere Fontanals
-
Els mestres tallen la C-55 a Manresa en l'inici de la jornada de vaga a la Catalunya Central Pere Fontanals
-
Els docents tancats a Manresa denuncien que la direcció d'Educació no assumeix compromisos Pere Fontanals
-
-
Mestres ocupen els serveis territorials d'Educació a Manresa: tancada nocturna abans de la vaga Pere Fontanals
Publicat el
15 de juliol de 2016 a
les 19:58
Actualitzat el
16 de juliol de 2016 a les
20:51
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital Sant Joan de Déu de Manresa es consolida entre els cent millors de l'Estat
-
Societat
El papa Lleó XIV visitarà el monestir de Montserrat el 10 de juny
-
Societat
31 dones, 31 històries: el projecte íntim nascut a Manresa que ara es convertirà en llibre
-
Societat
Un bloc sencer en risc a Sant Vicenç: 15 famílies i 30 menors sota l'amenaça d'un fons voltor
-
Societat
Sant Fruitós reactiva la recollida d'ADN caní per combatre l'incivisme a la via pública
-
Societat
La plaça Bonavista estrena el monument del centenari de la Penya Ciclista Bonavista
