El proper dimarts 20 d’abril tindrà lloc la presentació del llibre Treballs de recerca d'alumnes de batxillerat del Bages i del Moianès. Curs 2020-2021 en format virtual.
Aquesta és una publicació anual que s’edita des del curs 2000-2001 i que recull els resums dels 58 treballs de recerca més interessants realitzats per l’alumnat de 2n curs de batxillerat i una breu ressenya de la resta dels 707 treballs presentats al Bages i el Moianès. Del llibre se n’editen 963 exemplars.
Els objectius de la publicació del llibre són els d’oferir un marc de reconeixement als treballs d’investigació més valuosos realitzats per l'alumnat de 2n curs de batxillerat, divulgar-los fora de l’àmbit escolar, contribuir a incentivar la seva qualitat, servir com a referent tant temàtic com metodològic per l’alumnat que realitza el 1r curs de batxillerat i potenciar el concepte de recerca com a una actitud permanent en la vida de l’estudiant.
L'acte de presentació constarà de dues parts. En primer lloc s’impartirà la conferència Les altres recerques, a càrrec del Dr. Josep Maria Vilajosana Rubio, Catedràtic de Filosofia del Dret a la Universitat Pompeu Fabra; seguidament, es projectarà un vídeo amb la participació de tots els alumnes que han publicat treballs.
L'edició del llibre és coordinada pel Centre de Recursos Pedagògics del Bages, amb la col·laboració de 16 centres de secundària de la comarca del Bages i del Moianès. Compta amb el suport del Consorci del Bages per a la Gestió de Residus, la UManresa - Universitat de Vic Universitat de la Catalunya Central, la Fundació Aigües de Manresa – Junta de la Sèquia i el Consell Comarcal del Bages. El llibre és editat per Zenobita Edicions.
Dimarts es presentarà el recull de treballs de recerca d'alumnes de batxillerat del Bages i del Moianès
Es farà en format virtual
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 18 d’abril de 2021 a les 16:01
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor