La Policia Local de Manresa ha instruït aquest dissabte diligències policials contra dues conductores per haver patit un accident amb el cotxe i haver donat positiu penal per alcohol un cop practicades les proves després de l'accident. Els dos accidents es van produir amb 3 hores de diferència entre ells.
El primer accident va tenir lloc a 3/4 de 5 de la tarda al passeig Pere III, a l'altura del número 45, quan la conductora d'un turisme, una manresana de 51 anys, va accidentar-se sola sense que afectés cap altre vehicle. Quan la Policia Local va arribar al lloc de l'accident va fer-li la prova d'alcoholèmia i va donar 0,65 mg/l en aire espirat i va ser denunciada per un presumpte delicte contra la seguretat en el trànsit.
El segon accident va passar 3 hores més tard, a 3/4 de 8 del vespre, a la carretera del Pont de Vilomara, a l'altura del número 98. En un accident en cadena entre tres vehicles, la conductora del primer vehicle, una manresana de 41 anys, va donar 0,89 mg/l d'alcohol en aire espirat, de manera que va ser denunciada, també, per un presumpte delicte contra la seguretat en el trànsit.
Dos accidents amb alcoholèmia en poques hores, aquest dissabte a Manresa
Una conductora va xocar sola al Passeig, i l'altra, en què es van veure implicats dos turismes més, a la carretera del Pont
ARA A PORTADA
-
«L'estudi manresà per millorar el diagnòstic del càncer de còlon ha despertat l'interès de 10 hospitals» Pere Fontanals
-
L'episodi de ventades deixa una vintena d'avisos a Manresa i incidències menors a la Catalunya Central Pere Fontanals
-
-
UGT denuncia riscos laborals i sobrecàrrega en la recollida amb el nou sistema a Manresa Pere Fontanals
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
25 de juliol de 2021 a
les 21:28
Actualitzat el
25 de juliol de 2021 a les
21:33
Et pot interessar
-
Societat
Talen per seguretat un cedre de més de 20 metres al carrer Sant Joan d'en Coll de Manresa
-
Societat
Les Voluntàries impulsen el Viver per reverdir Sant Joan amb espècies autòctones
-
Societat
Més de 350 escolars visiten una exposició per aprendre a cuidar-se les dents a Manresa
-
Societat
Manresa se suma al Dia Internacional de les Cardiopaties Congènites
-
Societat
L'escola Pla del Puig de Sant Fruitós viu amb intensitat la Festa de l'Arròs a les escoles
-
Societat
El vent registra 114,8 km/h a Montserrat, però bufa més discretament al centre i nord del Bages
